Svētdienas meditācija

The Crown Chakra

Koučings ir par Apzinātību un par Vērotāju, tieši tāpēc svētdienas meditācija veltīta Vainaga čakrai. Svētdienu velti Apzinātām, tīrām domām, skaidram prātam un pieņemšanai bez nosodījuma. Svētdiena gan pēc reliģijas, gan pagānisma, ticības vai filosofijas ir diena, kas veltāma atpūtai no fiziskas darbības. Tieši tāpēc tas ir laiks, ko veltīt garīgām praksēm. Septītā jeb vainaga čakra atrodas galvas virspusē un turpinās virs galvas. Tā saista mūs ar Augstākiem Spēkiem un garīgo apziņu. Un to bloķē zemes piesaistes.

Jautājumi sev

Kļūsti par Vērotāju. Tu esi te, bet tu neesi procesā iekšā. Tu visu un visus, tajā skaitā sevi, vēro no malas. Vēro bez nosodījuma un aizspriedumiem. Tu vienkārši skaties filmu par savu dzīvi un pats izdari secinājumus – par sevi. Kas tev šajā filmā patika? Ko varētu uzlabot? Padomā, kas Tevi tur uz vietas un atlaid to. Ja nespēsi atlaist, tīra enerģija nevarēs ieplūst Tevī. Padomā, kas tevī ir par daudz. Padomā, kas Tevi tur uz vietas un atlaid to. Jebkura piesaiste sasien tavus spārnus. Ja nespēsi atlaist, tīra enerģija nevarēs ieplūst Tevī. Pilnu trauku nevar piepildīt.

Krāsa

Violeta vai balta. Apgaismība ir iespējama, jo ikvienam ir iespēja garīgi redzēt. Tas, ka to var tikai izredzētie ir mīts. Jo mazāk cilvēku redz, jo mazāk problēmu sabiedrībai. Ikvienam ir intuīcija un spēja just. Tavs augstākais sasniegums ir dzīve bez aizspriedumiem – pieņem lietas tādas, kādas tās ir. Iekšējā un ārējā spēka līdzsvars, zemes labumu vienotība ar garīgo ieguvumu. Līdzsvars starp matēriju un garu.

Produkti, kas dod enerģiju

  • Gaiss – badošanās, detoksikācija
  • Šķidrums – avota ūdens
  • Garšaugi – salvija, mirres, vīraks, kadiķis

Svētdienas meditācija

Svētdienas meditācija, kā apzināta relaksācija nozīmē, ka tu aktīvi koncentrē savu uzmanību ķermenī un mērķtiecīgi atpūsties. Tas samazina stresu un spriedzi, vienlaikus radot telpu veselībai un vitalitātei.

  • Pārliecinies, vai mugura ir stingri piespiesta krēsla atzveltnei un abas kājas ir stabili uz grīdas. Koncentrējies uz savu ķermeņi, elpo. Ieelpo caur degunu, izelpo caur muti. Elpošana ir dabiska. Ja tava elpošana ir sekla, lai tā paliek sekla, ja tā ir dziļa, lai tas būtu dziļi.
  • Katru izelpu pavada doma: „Ļauj tam iet”. Katru reizi, kad tu veic izelpu, atslābini arvien vairāk ķermeni, iegrimsti arvien vairāk krēslā un ļauj iet projām tam, no kā tu vēlies atbrīvoties.
  • Atbrīvošanos sāc no galvas, atslābini sejas muskuļus, acu skatu vērs uz iekšu. Ja tu zini, kur ir čakras, katru izelpu vari veltīt vienai čakrai un tā lēnām tās atbrīvot un attīrīt. Turpini, kamēr tiec līdz kājām.
  • Ļauj, lai viss smagums caur kājām plūst uz zemi. Laid to iekšā Zemē. Katru izelpu pavada doma: „Ļauj tam iet”. Jāapzinās, ka šāda elpošana var padarīt tevi ne tikai atvieglotu, bet „pārāk vieglu”. Lūdzu, pats uzņemies atbildību par savu Nodomu un to, ko vēlies sasniegt šeit un tagad.
  • Meditācija dod dziļu relaksāciju. Tā paaugstina ķermeņa jūtību attiecībā pret vidi, cilvēkiem un informāciju. Vienlaicīgi tiek palielināta enerģijas plūsma visos līmeņos.
  • Ikdiena prasa pārlieku lielu spriedzi un koncentrāciju. Lai to līdzsvarotu ir nepieciešama atbilstoša spēja atbrīvot uzkrāto smagumu. Praktizējot šo meditāciju paveras ceļš kā savienot vienotā balansā ķermeni, prātu un dvēseli.
  • Iespējamās sekas – jāņem vērā, ka, ja meditācija ir izdevusies pilnībā, var rasties grūtības „pieslēgties atpakaļ” ikdienai un apkārtējie cilvēki, kam piemīt augsts iekšējā stresa līmenis, var kļūt „grūti pieņemami”.
  • Tāpēc atceries – viss ir tāds, kāds tas ir, bet viss pārējais ir pieņēmumi. Apzināta cilvēka spēkos ir atbildība ko ar to iesākt.

Kā sagatavoties meditācijai un kāpēc smalkajam ķermenim nepieciešamas brokastis, skatīt šeit